MBH Bank: fennakadások a mobilappban és a netbankban
2025.10.10 - 16:19
Forrás: Facebook/MBH Bank
Péntek reggel több MBH Bank-ügyfél belépési nehézségeket tapasztalt a mobilalkalmazásban és a netbankban. A pénzintézet közlése szerint nincs általános hiba, elsősorban a volt Budapest Bank-ügyfelek érintettek, a javítást megkezdték. Az ügyfelek a délelőtti órákban tömegesen jelezték a problémát.
Péntek reggel óta több MBH Bank-ügyfél nem tud belépni a mobilalkalmazásba, és a netbanki bejelentkezés is akadozik – erről délelőttre tömeges bejelentések érkeztek. A szolgáltatáskimaradások monitorozására szolgáló Downdetector felületén reggel 8 óra körül kezdtek felszaporodni a hibajelzések.
A pénzintézet megkeresésünkre azt közölte: „Nincs általános probléma az MBH Bank App működésével, adataink alapján ügyfeleink többsége jelenleg is használja az alkalmazást, azonban az ügyfelek egy kisebb csoportja, jellemzően a volt Budapest Bank-ügyfelek tapasztalhatnak lassulást vagy belépési problémákat, melyek elhárításán dolgozunk, addig is kérjük az érintett ügyfelek türelmét.”
Hirdetés
A 24.hu cikke szerint a hiba péntek délelőtt is fennállt, és számos felhasználó jelezte, hogy a mobilapp nem engedi a bejelentkezést. A portál a Downdetector adataira hivatkozva szintén reggeli csúcsot jelzett a panaszokban.
Az MBH Bank hivatalos oldalán a közelmúltban több karbantartási ablakot is előre bejelentettek; ezek idején egyes digitális szolgáltatások időszakosan nem voltak elérhetők. Bár a mostani fennakadásról külön tájékoztatás egyelőre nem jelent meg, a bank a Telebankon keresztül (06 80 350 350) ad felvilágosítást.
Aki nem tud belépni a mobilalkalmazásba, érdemes később újra próbálkoznia, illetve – ha elérhető – a netbanki felületet használni. A cikk megjelenéséig az okok hivatalos részletezését nem közölték; frissítünk, amint új információ érkezik.
